lauantai 16. helmikuuta 2013

sorii !

äääää sorisorisori !!
mä oon nii unohtanu tän blogin ja kirjottamisen:<
SORII !
nyt mä yritän oikeesti parantaa ! lupaan !

muttajoo.
saatiin uudet lukujärjestykset ku jakso vaihtu torstaina.. ette ooo tosissanne että joka vitun aamu joudun herätä 6.40.. kasiaamuja kaikki<3 kesää asti sitte... sitte neljänä päivänä viikos kolmee koulua ja yhtenä yhtee että terve.

eile oli tosiaa vanhoje tanssit liikkarilla ja toissapäivänä ystävänpäivä ja penkkarit:) ne penkkariautot oli koulun pihas jotai 45min ja heitteli karkkia jo yläastelaisille ku ne lähti siitä. tuli siinä sitte "vähä" karkkia.

eilen oli koulus sitte ensi aamusta kemiaa jossa rento sen oikeen opettajan sijane, hobitti, sitte ruottia ja katottii ice age 4. sitte kolme tuntii kässää, joista tosin oli vaa tunti ku oli ne vanhojentanssit nii meni tunteja siihe. sitte kuvis ja historia. hissas ruvettii tekee ryhmätyötä/parityötä.

sitte koulun jälkee mimmi tuli meille ja otettii uudet profiilikuvat fb ja sit käytii tuvalla syömäs ja pelattii wiillä mariota.

mua väsytti illalla iha hirveesti en tiiä miks nii menin puol ykstoista nukkuu ja heräsin varti yli kymmene. et nukuin melkei kakstoista tuntii:D mut tällä viikolla ei oo ees ollu viel kaikki kasin aamuja, mut ehkä siks et meillo ollu viime jaksos to ja pe koulua 8-1 ja ny 8-3, nii sillei pitempiä päiviä ne.

hmm oiskoha mulla sitte viel jotai asiaa.. nii tosiaa, mun on pitäny tehä se postaus ku mimmi oli meillä yötä, mut seki vähä jääny ja samaten se ku olin turus, mut turus ei tullu oikee mitää kuvia, nii turusta en ainakaa tee, mut se yökyläpostaus tulee ehkä huome tai joskus täs ku ehin tai jaksan. se sit tulee yyybermyöhäs...:D ups.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.