perjantai 18. lokakuuta 2013

kempelekemitorniohaaparantaoulu

nyt sitten vihdoin sitä postausta reissusta ! 

eli lähdettiin joskus puol kymmenen mais kohti kempelettä, eli matkalla oli tarkotus pyörähtää zeppelinissä vähän kiertelemäs kauppoja. jäihän sieltä sitten jotain käteenkin, mutta ostoksia sitten toisessa postauksessa erikseen. zeppelinistä matka jatkui sitten kemiin, hotelliin. siinä vähän sitten ensin ajeltiin ympäri kemiä ja otettiin meren rannalla pari maisemakuvaa. sitten käytiin s-marketis ja ostin itelleni subin. 
illalla oltiin sitten vaan hotellissa, koska kemissä ei ollut oikeastaan mitään. 





aamulla sitten heräsin ja menin suihkuu ja huomasin et mun silmä on ihan punanen ja pienempi ku toinen. no, näytin sitä sitten äitille ja me varattiin tornion terveystalolle aika yhekstoista. noo, sain sit silmätipat ja sit ajettiin haaparantaan kierteleen ja viimesenä sielä karkkikauppaan. sit tultiin tornion puolelle, rajalla kauppakeskukseen ja käytiin raxissa syömässä ja shoppailtiin taas. sieltäkin mulla tuli jotain mukaan. 
sitte ku oli shoppailut shoppailtu lähettiin kohti oulua. sielä sit mentii hotelliin ja lähettiin käymään stokkalla ostaas ruokaa ja ite en löytäny sieltä salaattia vaikka oisin halunnu, nii hain sit mäkistä pari euron juustoo. 
ilta oltiin taas hotellihuonees.


huomatkaa silmävamma, koska silmätulehdus.


oulussa sitten aamulla käytiin aamupalalla ja käytiin paris kaupas siinä keskustas, mut en löytäny mitään. 
sit lähettiinki kotai päin. 


15 kommenttia:

  1. Noin tarkasti ei ehkä kannattis kirjottaa tekemisistään.. Ei jaksa lukea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla ainakin on tapana kirjoittaa mitä oon reissuilla tehny, koska mun mielestä on tylsä kattoo postausta jossa sä sanot että olitte koko päivän rannalla ja kävit parissa kaupassa ja loput on kuvia.

      Poista
    2. no voi jeesus jos et jaksa tuonpitusta tekstiä lukea...:D

      Poista
  2. Mun mielestä on kivaa ku kirjottaa noin tarkasti. Hyvin oon jaksanu lukee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla :) mut mun mielestä tossa ei sinänsä edes ole paljon tekstiä, kun siinä on kuitenki kolmesta päivästä.

      Poista
  3. ok. mä kerroin vain mun mielipiteen. monet varmaan tykkää ku kirjotat noin pitkästi ja tarkasti, mutta on myös sellasia jotka ei tykkää siitä. ei tartte vetää silti kauheit pilluragei.. :D:Dd

    VastaaPoista
  4. njaa, no ei muakaan kauheesti kiinnosta noin yksityiskohtainen kertominen vaikka eihän toi sinänsä niin pitkä teksti ollu. ei vaan kannata suuttua saamastaan palautteesta, vaan kannattais ottaa kaikki kritiikki hyvällä ja oppia siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä ees oo suuttunu :'D ja jotkut tykkää, se on vaa mun tyyli.

      Poista
    2. jes, joku on edes samaa mieltä mun kanssa :D just tota tarkotin.

      Poista
  5. Jenni, eikö sun pitänyt aloittaa isoilla alkukirjaimilla kirjoittelu ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kesäkuun lopussa olevassa postauksessa lukee miksen enää käytä.

      Poista
  6. Huh, eihän tänne kritiikkiä omalla nimellä uskalla ees kirjottaa, saapii vain kauheat haukut. Kaikenlaiset mielipiteet kannattaa ottaa vastaan hyvillä mielin ja olla kiitollinen, että jotku jaksaa ees vaivautua kirjottamaan kommenttinsa ja ehdotuksensa!

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.