perjantai 20. joulukuuta 2013

20.joulukalenteriluukku: 4 yötä jouluun on






enää neljä yötä ! sitten se kauan odotettu joulu on. 

meillä ois ollu koulus tänään joulujuhla, mut mä tulin kipeeks. 
taino, kipeeks ja kipeeks. aamulla kun heräsin mun silmät oli muurautunu kiinni, ei oo totta taas silmätulehus !
noo lähettiin sit lääkäriin ja siel selvis et mulla on joku lievä virus joka niinku pitää kaikki yskä ja muut sillei et ne ei oo mitkää kovat vaa yskäset tyyliin kerran päiväs. eli se pästää kaikki bakteerivirukset muhun, joten silmätulehus ja korvatulehus sieltä sitten löyty. no, tippoja kaks viikkoo kuus kertaa päiväs ja antibiootti kuuri kerran ja sitä kolme päivää. 

saatiin eilen kans lukujärjestyskset ja tommonen lukkari sieltä tuli toiseen osaan kakkosjaksoo. kolme kympin aamua ( :D ) no ainaki saa nukkua. 

eilen olin kans äiteen työpaikalla viettääs joulua ja sain jo pari pakettia sieltä, mut esittelen ne kans sit mun joululahjavideolla joulun jälkeen.

pitkästä aikaa vähän enemmän tekstiä ja normaalimpaa luukkua, koska tajusin eilen myöhään ettei mulla ole huomiselle luukkua, joten tästä tuli sitten tämmöinen höpöttelypostaus. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.