perjantai 6. joulukuuta 2013

6.joulukalenteriluukku: suomi 96-vuotta

koulusta vapaata ja itsenäisyyspäivä !
katotteko te tänään itsenäisyyspäivän juhlia ?
mulla on menny niihin maku jo pienenä, äiti ja iskä katto niitä jo sillon ja mua ei kiinnosta, oisin halunnu kattoo tv:stä jotain mielenkiintosempaa.
mua ei siis kiinnosta kattoo, kun ne kättelee presidenttiä ja sen vaimoo, mua ei huvita kattoo ees niitä pukuja.
onko kukaa muu samanlainen ku mä ?
veikkaan et kaikki muut täällä melkein kattoo. 
mihin te kiinnitätte huomiota niissä juhlissa ?




miettikää jos suomi olis vieläki venäjän vallan alla, me oltais venäläisiä.
moni nykyään puhuu venäjästä viha mieles, mut miettikää, mehän voitais olla itekki venäläisiä.
tätäkään itsenäisyyspäivää ei olis, jos oltas venäläisiä.

(kuva googlesta, joten laatu karkasi)

HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ SUOMI !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.