maanantai 25. elokuuta 2014

kuulumisia!

pitkästä aikaa blogissa kuulumispostausta, tässähän on kuvia jopa heinäkuulta, eli edellisestä tällaisesta on tooosi pitkä aika!
IMG_4922 viime viikon torstaina mulle tuli samyangin fisheye objektiivi hongkongista. tämä kyseinen objektiivi tuli tosi nopeasti, sillä tilasin sen maanantaina ja tiistaina tilaus oli käsitelty ja torstaina tämä oli jo mulla ! tämä tuli e global centralista ja maksoi 209€ + postikulut n.22€. eli n.70 halvemmalla kuin suomesta. 
IMG_4946 mä oon jo nyt niin kyllästynyt kouluun. kun torstaina tein läksyjä, tein niitä oikeasti reilusti yli tunnin. mulla tosiaan on perjantaina kaikkia aineita, mistä on kirjat paitsi fysiikkaa ja köksää. mun toiseen laukkuun ei mahdu ja kangaskassikin tuntuu ratkeavan minä hetkenä hyvänsä. ehkä mä selviän, kunhan saataisin loksut. 
IMG_4986 IMG_4507
mä niin haluan kesän takasin. haluan nukkua aamuisin pitkään. haluan lämmön. haluan olla tekemättä mitään. etenkin haluan takasin riparille. 
IMG_4886 oon käynyt elokuvissa katsomassa the fault in our starsin ja lukenut sen kirjana ja oon ihan in love. 
IMG_4538 oon myös istunut tai no, maannut monia hetkiä mun tabletin kanssa. 
IMG_3765 hayday esimerkiksi on kuulunut asioihin mitä oon tehnyt tabletilla.
IMG_3764 yllätys yllätys, tabletti taas kuvassa! nuo ruislevät olivat kyllä yksi kesän parhaimmista ruuista! 

4 kommenttia:

  1. oon kans koukussa tuohon Hay Dayhin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D mä en sentään koukussa, mutta kyllä sitä tulee pelailtua :D

      Poista
  2. Tähtiin kirjoitettu virhe elokuvana oli todella ihana!♥ Täytyis varmaan lukasta tuo kirjakin :)
    ♥ http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin oli, suosittelen kyllä! ajattelin itsekkin lukea tuon vielä englanniksi :)

      Poista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.