keskiviikko 7. tammikuuta 2015

joulukuu via samsung

6 1. liikkarin pukuhuoneessa ennen paritanssituntia. 2. saatiin mun kaverin kanssa kuningasidea kävellä koulusta 5km kotiin. 3. selfie 4. vaasan ostoksista koostuva asu. 
PicMonkey 3 1. äidin työpaikan joulupukki 2. kuvailua kuvailua 3.selfie w/chihuahua 4. mun koristelema joulukuusi PicMonkey Collage 1. again minä 2. minä 6kk 3.kinkkujuustopullia 4. koulussa PicMonkey Collage2 1. jouluesityksen harjoituksia 2. kappas, taas minä. 3. joululoman alkua. 4. bussipysäkillä odottelua PicMonkey Collage4 1. rosson grilliporsasta 2. änärin peluuta 3. kuvailemassa taas 4. jouluaaton kahvihetki. PicMonkey Collage5 1. rosson jälkiruokaa 2. valmiina jouluaattoon 3. shoppailua 4. meikkien ja hiustuoutteiden ostelua. 

kuinka moni muuten huomasi ulkoasun hieman muuttuneen? mitäs tykkäätte tästä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.