lauantai 17. tammikuuta 2015

snowy

IMG_8624 IMG_8627 IMG_8628 IMG_8629 IMG_8622IMG_8621 IMG_8618 nää kuvat oon räpsinyt joululomalla, kun tuli ihan sikana lunta! näin ensimmäisen täyden kouluviikon päätteeksi, voin todeta, että mulla on kamala väsy. tai no, enhän mä edes ollut maanantaina koulussa, vaan tampereella, mutta heräsin aikaisin sinnekkin. käytiin siellä tutustumassa tampereen ilmaisutaidon lukioon ja luultavasti en sinne kuitenkaan nyt hae yhteishaussa. mun oli tarkoitus mennä tänä viikonloppuna vielä isosleirille, mutta peruin sen, joten mulla on vapaa viikonloppu. mitäs teidän viikkoon kuului? :)

4 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus ja laadukkaita kuvia! ite oon täl viikolla vaan tehnyt läksyjä, nukkunut ja nyt viikonloppuna varmaan datailen ja luen kirjoja (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) mäkin oon yrittänyt nukkua mahdollisimman hyvin nyt viikonloppuna :D

      Poista
  2. ajattelitko hakea seinäjoen vai nurmon lukioon?

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.