maanantai 4. toukokuuta 2015

KESKISEN OSTOKSIA

Käväisin iskän kanssa eilen keskisellä ja tämmöisiä asioita mulla jäi sieltä käteen. 
IMG_0642 1. Essencen aurinkopuuteri vaaleimmassa sävyssä. Mulla ei ole koskaan ollut aurinkopuuteria, mutta olen halunnut jo pitkän aikaa kokeilla. Nyt opettelenkin käyttämään tuota siististi. Tämä maksoi n. 4.70€
2. Essenceltä lähti tämäkin tuote mukaan. Tämäkin on minulle uusi tuttavuus nimeltään highlighter. Tämän olen jo todennut hyväksi ja tämän hinta oli n. 3.50€
3. Vieläkin Essencen tuotteissa mennään ja tämä onkin poskipunasivellin, joka maksoi myös n. 3.50€
IMG_0644 4. Viimeinen ostos onkin the Vampire Diares-dvd. Mulla kun ei mitään netflixiä tai vastaavaa ole niin päätin sitten ostaa tämän ja tätäkin sarjaa voin suositella lämpimästi! Hintaa oli n. 10€

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.