maanantai 12. lokakuuta 2015

LIIAN PITKÄN AJAN OSTOKSIA - 3

Kolmas ja viimeinen postaus näistä ostoksista ja tämä osa koostuukin vähän muista ostoksista, kuin vaateostoksista. 
IMG_5187 Tämmöinen rasva kasvoille lähti mukaan Kärkkäiseltä Ylivieskasta. Oon todennut tän mun iholle sopivaksi ja tämä kosteuttaakin juuri sopivasti. Hinnasta ei ole kyllä mitään muistikuvaa, mutta veikkaisin n. 4-7€ arvoiseksi.
IMG_5196 Keskiseltä mun mukaan lähti 14€ uusi Victoria's secretin bodymist, kun vanha alkaa näyttää loppumisen merkkejä.
IMG_5201 Oulun Stocmannilta nappasin yhdeksällä eurolla mukaani uuden Eos-huulirasvan loppuneen tilalle. Nämä ovat kyllä mun mielestä ehdottomasti parhaita huulirasvoja. IMG_5204 Keskiseltä mukaan lähti aikuisten värityskirja, pitkän etsimisen jälkeen. Tykkäsin itse aina pienenä väritellä kuvia, mutta värityskohdat olivat mun mielestä isoja ja sen takia tylsiä värittää, mutta tässä ne ovat mukavan pieniä, joten tykkään, tykkään ja tykkään! Hintaa tällä oli n.11€.
IMG_5207IMG_5208 IMG_5210 IMG_5209 Viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisimpinä mukaan Keskiseltä lähti ihanat pinkit Nike Free 5.0. En yhtään ihmettele, että näitä on kehuttu, niin pehmeät ja hyvät jaloissa! Hintaa näillä oli 99€. 

4 kommenttia:

  1. Noi Niket <3 Oon jo pitkään haaveillu tollasista !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi noi on aivan ihanat! ♥ Ja vielä aivan täydelliset jalassa, suosittelen mikäli vaan rahapussi sallii!

      Poista
  2. oii mitä ostoksia ♥ Kaikki tosi kivoja mutta toi värityskirja ja Niket on mun suosikit :>!

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.