perjantai 25. joulukuuta 2015

MY CHRISTMAS PRESENTS


IMG_6061 IMG_6064 IMG_6066 IMG_6068 IMG_6071 IMG_6072 IMG_6074 IMG_6076 IMG_6078 IMG_6079 IMG_6081 IMG_6083 IMG_6084 IMG_6085 IMG_6086 Tällaisia lahjoja löytyi mun paketeista tänä vuonna. Lempparini oli kyllä ehdottomasti tuo puhelin, josta siis maksoin osan itse. Oon tosi tyytyväinen mun lahjoihin ja varmasti jokainen tulee käyttöön, jos ei vielä, niin myöhemmin omassa kodissa. Haluaisinkin nyt kuulla teidän joululahjoista, eli laittakaapas kommentteihin teidän lempparilahjanne! 

6 kommenttia:

  1. Ihania lahjoja! Itse hankin kans jouluksi samanlaisen puhelimen, mutta siinä ruusukulta sävyssä. Onneks ei tarvinnut munkaan ihan kokonaan maksaa itse kun vanhemmat sponssas! Oon ihan mielettömän tyytyväinen ollut siihen. Onko sulla minkä kokoinen muisti tossa? :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin tyytyväinen tohon puhelimeen kyllä ja ainut miinus iphoneissa on oikeastaan se hinta. :D Muisti on mulla tosiaan 16gt.

      Poista
  2. Oi niin ihania lahjoja! Itse en saanut lahjoja tänä vuonna :-)

    http://minttusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.