keskiviikko 23. joulukuuta 2015

STRIPES

IMG_8882 Tähdellä merkityt valokuvat80 Tähdellä merkityt valokuvat81 IMG_8634 IMG_8633 NEULE VERO MODA | PAITA VERO MODA | HAME H&M | POLVISUKAT H&M | KENGÄT NIKE JANOSKI | KELLO HILFIGER | SORMUS KALEVALA

Yllätys yllätys, mulla on taas raitaa päällä. Voisin vaan ostaa lisää raitaisia paitoja kokoajan, sillä oon aivan koukussa niihin ja melkeinpä joka päivä multa löytyy päältä raitaa. Tällä hetkellä mulla on haaveissa valkopunainen raitapaita. 
Tällä hetkellä oon ollut lomalla jo huimat kuusi päivää ja oon ehtinyt jo tehdä vaikka mitä! Oon löhönnyt kotona sarjoja katsoen ja viettänyt paljon aikaa kavereiden kanssa. Miten teidän loman alku on sujunut? :)
En luultavasti tule kirjoittelemaan enää ennen joulua, joten hyvää joulua jokaiselle sinne ruudun toiselle puolelle! ♥

6 kommenttia:

  1. Ihanaa löytää sielunsisko, koska olen hulluna raitoihin myös! Raitapaidat ovat vaan ihan parhaita <3


    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi
    Blogissani on nyt haaste, jossa laitetaan hyvä mieli kiertämään! Käy kurkkaamassa ja osallistumassa.

    VastaaPoista
  2. Ihanan tyttömäinen asu! Ihanaa joulua ❤


    http://minttusblog.blogspot.fi/
    (psst.. linkkaa blogisi-postaus blogissa;))

    VastaaPoista
  3. Iiihana asukokonaisuus! Ton malliset hameet on lemppareita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Nuo skater-hameet ovat kyllä kivoja.

      Poista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, ruudun takana on myöskin ihminen.